torsdag 29 januari 2015

Fort Lauderdale

Började dagen med en tallrik gröt på rummet. Förmiddagen var mulen och blåsig, så vi tog en promenad till en galleria i närheten. Äntligen hittade jag en Sephora! Till Kajs stora förtjusning mitt första och troligtvis enda besök där.

När vi kom tillbaka till hotellet hade solen kommit fram och det var riktigt skönt. Jag passade på att bada i poolen medan A sov.

På eftermiddagen tog vi en sväng till Sawgrass Mills. Insåg att vi nog shoppat klart för resan. Köpte bara en handväska som jag letat efter. Sedan blev det middag i Food Courten innan färden tillbaka till hotellet.

När vi kom tillbaka tog Kaj ett bad i poolen medan jag och A tittade på.

Blev en liten kvälls vickning på rummet med jordgubbar, choklad och en "Arnold Palmer" (half n' half lemonade och iste). Mumsigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar